Saturday, June 23, 2012

One Name.


Zayn P.O.V.

            That girl, was just amazing. Simple, honest, and beautiful. Yah, terkadang memang perlu juga sih, melihat sesuatu yang diluar kebiasaan kita. I’m enough seeing a woman with some heavy make-up. Lebih cantik natural, just like Ally did.

            “ Hey, Zayn.. What took you so long? Make some new tattoos? Look.. Now Hazza will turn into another Niall. Makanan gue diabisin coba?!! “ Louis tiba-tiba teriak begitu sadar semua makanan ringan yang baru dia beli habis dimakan Harry.

            “ There will not be another me in this world, Lou! Gue satu-satunya yang boleh makan banyak…” Niall yang lagi menuang susu ke serealnya menyahuti omongan Louis langsung. Haahh… this crowd. As always.

            “ Niall… don’t be like that. Hey, you know what? I just…”

            “ Zayyynn… give me my camera!!!” Harry lari dan langsung naik ke atas punggung gue di tengah-tengah cerita gue ke Niall. Oh god, this boy!

            “ Harryy! Get away from me! Gue gak akan kasih ini kalo lo gak turun dari gue sekarang. Harry!!”

            “ okay, okay Bradford Bad Boi gue turun. Now give me that camera. “

            “ Here!! You should say thanks to me.. “ tanpa banyak omong gue kasih langsung tas kamera Harry. Setidaknya sekarang dia gak bikin kesel yang lain dan gak terus-terusan ngoceh kaya tadi.

            Niall masih di dapur. Ambil minuman deh, sekalian lanjut cerita ke Niall soal Ally.

            “ Hey, buddy! Whatcha going to tell me? “ ngeliat gue datang ke dapur, Niall langsung nanyain yang tadi.

            “ Emmmhh..” sambil minum sedikit Diet Coke, I’m tempting him. It’s funny to see his curiosity.

            “ Oh,  c’mon Zayn… GO ON! “ Niall teriak, then we laugh together.

            “ Okay, listen. I think  I just met the most beautiful Directioner, Niall. So far, dia itu Directioner 
paling natural and calm. She don’t even shout my name out loud like another fangirl we’ve ever met. “

            “ Whoa…seems like somebody just fell in love at the first sight, “ Niall winking at me! “ Siapa namanya? “

            “ Stop mocking at me, Leprechaun! Allegra.. or just make it Ally. “

            Senyum Niall langsung berubah jadi aneh begitu dia tau apa yang gue certain. Yap, he absolutely will make fun of it, everytime.

            “ You got her number? “

            I was taking a breath to answer it, when I heard Harry’s loudest scream.

            “ ZAAAAYYYYYYNN!!! “

            Gue menghela napas, dan langsung lari nyamperin Harry. Begitu juga yang lain. Sedetik kemudian kita semua kumpul di ruang tengah. Liam yang pertama kali nanya Harry kenapa.

            “ Bloody hell, Harry. What’s going on? “

            “ Zayn..” his low voices, he gets mad. But why? Gue udah bersedia ngambilin kameranya. Harry, you got to be kidding me!

            “ What?! “

            “ Look.. who’s she? “ Mendadak Harry menyodorkan kameranya ke gue. It’s confusing. Tapi setelah gue lihat foto-foto di kameranya, the truth just hit me like a bus!

            “ It’s not mine, Zayn. Where’s my camera? “

            One word. One name. “ Ally.. “

No comments:

Post a Comment

 
;